21 oktober !

Fortfarande sjuk är man och det suger jääääävlar i det.
Morgon dagen också sen får det bli jobb på Torsdag, bläää :S
försöker hitta mig ett annat jobb, som är heltid så man kan klara sig lite bättre.
men det är ju inte det lättast precis.
Blir ner till Af på torsdag med Hagiiis, sola måste jag också görs, drar nog med henne på de också får ju bara hoppas hon är villig =)

Jordgubbsplockare är min och hagiis sysselsättning till vintern, hum?? haha rökpaus mitt i jordgubbs landet :)

Fredag blir det bara lugnt, och Lördag ja då är det fanimej skridskoåkning som gäller , får väl se hur det går med det, Bambi på hal is kanske ?
Kvällen, ja då blir det paaartaj får hoppas att det blir kul :)

Slänga sig framför tvn med min choklad pudding nu, ha de bäst !


Kommentarer
Postat av: sarah,

stackare, du får ta och bli frisk :)

2008-10-22 @ 16:51:23
Postat av: HAAAGIIIS ^^

HAHA, alltid villig ;) - Tänkte faktiskt fråga diug mää om vu kunde sola, så de va perfekt :) see you tomorrow.. Pöss

2008-10-22 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0