7 oktober !

En väldigt bra dag faktiskt :D
först va man på jobb i några FÅ timmar men men bättre än inget, sen åkte man hem käka frukost och duscha och lite sådant sen körde jag till stan, skulle ju fixa mitt hår blev skit bra :D alltid lika trevligt och komma dit ;P sen åkte man till Josefin, fixa mina naglar :) hoppas på att dom inte flyger av denna gången ;p haha..

Ja nu märks det att det börjar bli kallt, skit tråkigt :(
fick ju skrapa rutorna i morse innan jag körde till jobb, dock va klockan kvart i 6 ;P och svin kallt va de :S
Vill ha sommar och sol så jag kan ligga på stranden och glassa. :)

Fan vad jag börjar bli trött på såna människor som bara kan höra av sig när deras pojkvän har annat o göra, visst kan förstå att man vill va med varandra va men man måste väl prioritera lite också om man vill ha några vänner kvar, tycker iallafall jag...
Vet jag också har gjort det felet en gång, och man lär sig utav sina misstag för aldrig någonsin jag tänker göra så igen .. bara för en ny person kommer in i sitt liv behöver man ju inte bli av med alla andra..
men men det är ju egentligen upp till var och en ..

en ny dag i morron ja, ska väl ta och hitta på något kul då hade jag tänkt ;P får väl se hur de lyckas haha :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0