Benvärmare klara till Sensation :)

Ja rubriken blev typ som Sarahs men men ;P haha :)

Hämtade upp Sarah vid halv 5 tiden igår, stack in på sy söder och handlade det sista, sen hämtade vi Rocky och hennes tyg och åkte hem till hennes Mamma :)
Vi sydde och sydde och hår var de precis över allt :P men gick bättre än väntat iallafall och tur är väl det :P för vad hade man gjort annars ..
dom kanske inte blev helt jämna längst ner men skit i det lär ju trampa på dom ändå :)



fattar inte detta när man är ledig och kan sova hur länge som helst, och man vill verkligen sova ut , så vaknar man såna sjuka tider, som halv 7 igår och idag va klockan halv 4 i natt.. sucks=/
Vaknade dock klockan tio utav ett sms från Hanna , fy på dig ! :P haha.
Blir Center Syd idag :) skit nice ! får väl se vad man hittar behöver iallafall en trööja till Sensation White .
inte handla en massa annat det har jag inte råd med =/

Ska gå och försöka få i mig lite frukost nu hade jag tänkt :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jaa men jag va ju vaken ju ;)

2008-11-03 @ 15:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0