Dags o ta tag i mitt liv...



Ja nu har jag bestämt mig jag ska börja plugga till undersköterska, så snart jag bara kan.
har ju velat det så länge men har inte riktigt känt att jag orkat, och det vet jag inte om jag gör nu heller men känner samtidigt att ska jag komma någon stans i mitt liv så är det en bra början.
Vill ju jobba inom det även om det är kass lön som många säger så skiter jag nästan i det, för jag kan ju garantera att det ger mer pengar än vad mitt nu varande jobb gör, och trivs man dessutom med det man sysslar med så blir ju allting så mkt lättare faktiskt.

Och inte nog med det så har jag börjat få fart på mig själv, i måndes stod jag på min tränings maskin här hemma, tisdes va jag och Sarah på stranden och sprang, igår va jag i skogen och sprang och idag har jag o sarah varit o simmat :D hur skönt som helst är det, och det ska hålla i nu iallafall till den 15 november då det är Sensation White längtar så jäkla mycket, fy fan va kul det ska bli :)
måste dock köpa kläder men har ingen aning om vad jag ska ha än, shorts kjol byxor ?
och vad ska man ha för tröja ??

Många frågetecken här ja, men det är bara och kolla vidare och se vad man hittar, det är ju ändå november så det lär ju va as kallt när man väl ska dit men lär bli duktigt lökigt när man väl börja dansa där inne :)  ååhh längtar så :D




Nu är det bara en dag kvar sen är det helg, hur skönt som helst :D har lite besluts ångest om vad jag ska göra, i morron blir det dock lugnt och Lördag.. hmm ja det vet man inte än, har ju inga pengar alls :S skit tradit är det.. :(
men det löser sig väl.

tatuera mig idag gjorde jag också :D eller ja fyllde i min blomma så tassarna inte syns längre ;P



Nej nu ska jag gå och kolla idol ;P

ha de finfint :D Köss.

Kommentarer
Postat av: sarah.

jag längtar också som faaan ! ;) ..

2008-10-02 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0