Det här med blogg..

det här med att ha blogg, förstår inte att man har kunnat bli så insatt i det som jag är nu.

först när alla börja skaffa blogg kände jag varför ska jag också göra det ?

men sen ändrade jag uppfattning och tänkte äh va fan jsg kan ju testa, kan ju alltid ta bort den ifall jag inte skulle tycka det va så speciellt kul.

och jag va skeptisk till det från början, tänkte inte att jag skulle uppdatera den så ofta som jag gör, och tänkte att det är väl inte så många som går in och läser den iallafall.

men jag hade fel.



 

statistiken för bloggen går upp och ner hela tiden, ibland är den på topp och ibland i botten, så där är ju alltid någon som går in och läser den.

kommentarer är det inte så många utav men det ploppar upp en lite då och då och det är ju alltid trevligt och läsa.

och vad ska man skriva i en blogg?


vissa dagar har man inte så mkt att berätta om och vissa dagar har det hänt en väldans massa.

När man skrev sin blogg på Lunarstorm, där jag fortfarande är medlem :P så skrev man när man hade något och berätta om annars så sket man i det, för de mesta iallafall. Men nu är det helt andra bullar..

Nu sitter man och funderar hela dagarna på vad man ska skriva i sin blogg och hör man något av någon eller sig själv som man tycker är kul kan man lätt klämma ur sig - åh detta ska jag skriva i min blogg !

Som jag sa för någon vecka sedan, där jag började berätta vad jag hade gjort så svara personen, -ja men det vet jag redan, jag har läst din blogg. Jaha där va det slut på de samtalet haha :P

eller som senast igår när en person sa till mig - nu ska jag skriva blogg, så sa jag det har jag precis gjort och fick tillbaka - det vet jag redan !


det är tur att man har några trogna läsare iallfall , för det är ju det som är meningen annars kan jag ju bara trycka upp word eller nått annat och sitta och skriva för mig själv.

och hur roligt är nu det då?



 

och hur svårt kan det egentligen va och designa sin blogg?

ja här satt jag igår i säkert hur många timmar som helst och försökte förstå mig på det här med bilder och skit, förstod ju en del men sen när man väl skulle prova så funka det inte,sen försvann tålamodet. får väl försöka mig på det idag igen eller så finns det kanske en snäll människa där ute som kan hjälpa en :) ?

Fick iallafall ordning på lite här på min sida, som ni ser nu när ni är inne och läser , för det ser ju inte likadant ut idag som det gjorde igår :p


 

Sen det här med att tjäna pengar på sin blogg, ja det hade ju inte varit helt fel, absolut inte ! men det låter ju lite kul, att man kan tjäna pengar på att skriva avd man gör om dagarna. det är ju egentligen väldigt lätt . ska det va så lätt? menar går man in på typ blondinbella där man ser att hon skriver att hon ska köpa en klänning för 12000 kr för att ha på sig när hon fyller 18. och hoppsan där tjäna hon precis in dom pengarna för att bara skriva det där inlägget eller vadå?

Ajja, det hade iallafall inte varit helt fel ! :)


 



Nog om det här, det blev lite långt så jag hoppas det är någon som pallar läsa allt :)

Kan ju dock avsluta med att detta absolut inte är det sista inlägget för min del, det kommer komma väldigt många fler !


 

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: haaagis;D

jag läser din blogg, hela tiden :) och jag vet du läsert min ;D

2008-10-17 @ 16:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0