En dag med Hagiiis :)

Va tillbaka på jobb igår, funkade skit bra faktiskt, fick ju hjälp och allt så nu har man lite bättre koll på vad man ska göra, flyttar folket inte på sig blir de ner körda av min skurmaskin haha :)

Åkte hem och ringde en massa samtal, Semester har man man ju nästa vecka, så skönt måste se till och få gjort nått då ju :P sen blev de en massa samtal till banken, hm inget kort alls på 4 dagar :S också är det helg !

Så åkte hem till Sara kolla våra bästa år, men blev mest snack istället :)
sen körde vi ner till banken, va ju tvungen  att ha pengar ute skit jobbigt annars, sen blev det sola, skit gött va ju det, båda två i samma rum ! dock inte ovanpå varandra i samma solarie, fick den frågan igår "bytar ni plats sen när det är din tur och sola magen ?" hahhaha :) aja inte lätt !

Blev kina mat sen också, dock va man inte så hungrig som man trodde=/ synd för det va gott, men jäävligt billigt för att inte orka käka upp allt !
Blev en sväng till väla också, kolla väl i två affärer, resten utav tiden blev prat i en soffa :)
Mycket snick i snack :P hehe.

Träffa min lilla snuttegurka sen ;) ( hoppas du kollat din lunar INNNAN du läser detta) skulle ju köpa vårt fluff tyg, så det blir att sy på Söndag får väl se hur det går..
Tanten i syaffären sa ju att det är modernt nu att ha sånt fuff tyg, alla tre försökte hålla sig för skratt, självklart lyckades jag inte !

Körde henne hem, blev Maxi en runda handlade väldigt lite. sen bar det hemåt, släppte Sara i Laröd , tog en cigg och sen blev de bara slappe :) skönt som fan ! as trött .

kunde dock inte sova denna natten heller , sista gången va klockan 1, skulle upp 5 :S ush trött va man ju.. men fick ju sova klart nu på dagen :) så nu blir det in i duschen sen in till stan möta sara och sen sola :)

Ha det för jävla gött :)

Pussspussspusss!



Kommentarer
Postat av: Haagis

haha, den bilden e nog porrig, ser ut somn jag jadu, inte bryr mig ett skit ;) ... Men kul hade vi lätt (: ... Ses senare ikv kanke. för idag bliir de mysss

2008-10-24 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0