En hur bra kväll som helst ju :)


Lördagen började ju med att jag va med Hagiis när hon Piercade sig hehe :P snart är det min tur för jag ska fan göra det, men blir ju nervös bara jag tänker på det haha :P aja det ordnar sig.
Åkte hem till henne och kolla lite kläder och sådär ja, sen bar det hemåt och göra sig klar.

Hämta upp Josefin, sen stack vi till Dalhem, förfest hemma hos Micke ju, inte allt för mkt folk och skönt va det haha, Sing star blev det också, riktigt roligt va det.
Sen ner till stan , in på Stinsen och Stek blev det, sen kom dock Jonas så vi käka kebab och sen kom Tommy och körde mig hem, ville egentligen inte, men ville verkligen inte uppleva den fyllan som jag fick förra helgen, och nu är det äntligen någon som förstår hur jävligt det va , eftersom det hände fler personer denna helgen. :S


Söndagen, hämtade upp sara i laröd, träffa Jonas på ättekulla, fn stammisar där nu ju :P haha :) käka lite grann, sen hem till Jonas, kolla lite tv, sen kom Josefin och Tommy, blev Chips och dipp, så jävla gott :P och film "Se upp för dååårarna" ..


sen va de bara hem till sängen, upp kl 5 i morse, suger verkligen K*K !!!!!

Köss!

Kommentarer
Postat av: lille HAaagiiis;D

så porrig bild ;) haha !! - snart väla time . Och skroidskor på lördaaa :D

2008-10-15 @ 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0