en ny dag .

Solning blev det ju igår, fick ju vänta i en evigehet på Josefin skulle komma haha ;P men man är ju inte den som är den. Musik fanns där ju, en soffa o sitta i och min mobiltelefon pep i ett :) så klara mig ganska bra.
Sen bar det hem till Hagman, med ostbågar, cola oxh gifflar :) de va det närmsta kanelbulle jag fick haha :)
blev en massa snack om allting :) sen va de hem och sova .
och ja nu sitter man här, skulle egentligen till Af men palla inte, vill inte sticka dit dät själv :S kanske träffar på han dära :S ush och fy !
Bowling ikväll? aa blir de nog :)  snacka om att jag Äger på det :) haha !

aja uppdaterar senare :)
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0