nej tack , jag är allergisk mot elj :)

Blev Center syd i onsdags med Sara, skulle handla kläder till sensation ju, men hitta ju fsn ingenting =/ så får se hur jag löser det, får väl kolla lite i Saras gaderob som vanligt hehe ;P
handlade iallafall lite annat som jag behövde men absolut inte hade råd med :P men men skit i det, sen blev det Väla en sväng, och sen till Josefins jobb, statoil då alltså :) snacka lite skit där och köpte kakor, två kak burkar för 25 kr skit billigt, så det handlade jag & Sara :) folk bara skratta åt oss men va faaan :P gott va det iaf, sen blev det hem till Lousie en runda, röka en cigg snacka lite skit där me, och sara prova kläder, bad till budda gjorde hon också haha du e fan sjuk :P haha !
Sen blev det ner och Sola alla tre, hände ingenting ju =/ så vi håller nog oss till det vanliga stället :)
Blev Mcdonalds sen med som vanligt, beställde 2 sexnuggets :P hahha :) men inga pommes för jag är ju allergisk mot Elj :)
 Torsdagen däremot skulle jag göra en massa, kom inte hemifrån förrän klockan va typ 2 nått, sen till jobb och fixa lite papper som jag va tvungen och skicka men som jag glömde mitt i allt eftersom jag va tvungen o hinna med allt annat :P åkte hem till mormor hjälpte henne lite grann och prata lite, sen kom Sarah och Rocky dit en runda, och sen va de bara tanka snacka lite med Sarisen och sen bar det av till Landskrona, ut till Hgs jobb och fixa min bil , gick inte som det skulle så får bli på Lördag istället :) sen så jävlar i det ska den säljas :)

Blev lite mat och så hemma hos han, sen va det dags för mig och sticka hade ju segat mig tillräckligt så alla bara vänta på mig, skulle ju sola med Sara, hämtade henne i laröd och sen ner till solariet så jävla skönt va det :) men får nog vänta några dagar nu :P annars lär jag ju bränna mig ordentligt =/

sen körde vi hem till Jonas, satt och snacka och kolla tv, sen blev vi ordentligt sugna på baguett så klämde in oss i hans bil och körde till statoil, blev en baguett , en cola och en fransk hottdog :) baguetten va skit äcklig så tur jag köpte korven :P

Och nu är det fredag, sista dagen på semestern, tråkigt men sant, blir väl bara lugnt ikväll med lite film och så, fest i morn jajamen :)

Ha en bra dag!

Nej tack, jag är allergisk mot Elj !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0