nu e de fanimej helg :D



Åh fy sören vad skönt det är :D
preics kommit hem från skogen, sprungit som en idiot ;P haha
ska snart in i duschen , ska försöka skynda mig hehe, sen till stan och käka med Jonas och Josefin :) sen träffa Sara en sväng ;P får se vad som händer :)

har bara en sak o säga till, du finns inte i mitt liv längrem jag vet inte vem du är, har aldrig gjort och kommer aldirg att göra, ditt nummer kommer försvinna från min telefon och jag hoppas du aldrig mer hör av dig.
Du har gjort bort dig totalt.

ni som känner mig vet vem jag pratar om ! :D

fick hem levrans utav mat idag också :D haha, hummer och räkor, fläskfile och bacon ;P
gratis är gott :D tack för de, skriver inte ditt namn här då blir det ett jävla liv ;P Mahaha :D

ha de !


Kommentarer
Postat av: LilleSArA**

På tisdaaaa Gäller de. banga inte nu ! :) ses ikv... hehe

2008-10-03 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0