Ny design och massa annat skoj :)

Ny design har man skaffat sig här också, tackar min kusin för det :) hade dock varit lite lättare om man satt sidan om varandra, men det funka ju ganska bra ändån :)

efter att inte ha gjort ett skit igår blev det ju solning med Sara :) skönt som fan, och en massa snack som vanligt :) blev en runda till mcdonalds efteråt med :) as gott va de för en gångs skull :P

Sen skulle det ju egentligen bli Bowling men av någon konstig anledning stänger dom där klockan 8 på måndagar och där satt jag och sara på mcdonads helt ofräsha och allt va de nu va, och skulle hinna till kl 7 ? =/
hm nä, vi sket i det och bestämmde oss för att vi tar det på Onsdag istället, så den som vill med kan ju bara höra av sig :D
Iallafall blev det Biljard igår istället, vi va ju tvungna och göra någonting, hel kass är man ju på det men övning ger färdighet eller heter det inte så ? ;P

Sen va det bara hem, kolla lite på tv och sen sova. skiit tråkigt !!

Vakna halv 7 i morse och va jätte pigg, men kände att klockan va lite för lite för att gå upp när man är ledig, så kämpa för att somna om men vakna typ varannan timme =/
Gav upp klockan halv 12 och gick upp :) haha !

Och idag ska jag träffa min lilla Saris :P vi ska sy ! haha... får ju hoppas att det blir som man vill :)

sen får man väl se vad som händer, hade verkligen behövt städa min bil men kul och stå där ute när de e sånt här skit väder =/ nej tack !

våra bästa år nu och sen göra sig klar :)

Ha de !

Kommentarer
Postat av: lillsara^^

vad roligt föär dig du hann se våra bästa år, för jag missade precis de, somnade precis innan, sen vaknade när de va slut :(

2008-10-28 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0