Så jävla nice !

Blev ingen af igår vi skippa det hehe så istället hitta vi på annat kul ..

Jobb,sova, datan, duschen, hämta sara i laröd, käka hamburgaretallarik uppe på ättekulla, hem till Philip, Kolla tv, BOWLIIIIIING !!

Jag, sara (Haaaggggiiis då alltså :P ) , Philip, Jonas, Christer och Hanna , knalla in på Olympia Bowling vid halv 8, hela hallen full med folk, även min Far , va inte alls vad jag hade tänkt mig, ville verkligen inte prata med han, har ingenting och säga , så jag fjanta runder och vägra gå in, men efter många om och men, så började dom packa ihopa så jag kom ju ner på banan till slut, men satt och gömde mig bakom alla .. för jävligt när man hamna i en sån situation speciellt när det är en egens pappa liksom.. men men..

Vi börjar spela vår första runda, dock bara jag, sara,philip och jonas, dom adnra två va bara publik :P det gick väl lite små kasst för allihopa i början men sen så jävlar i det , Jonas vann första rundan, Jag vann andra rundan , fy fan vad jag e bra .. haha.. och Sara , ja hon kastade både framåt och bakåt med sitt klot ju, haha ..
Några Öl blev det också, dock inte för min del eftersom jag körde :(
men nästa gång då fan ska jag också ha öl :) det gör ju så att hela spelet går så mkt bättre :)

men en sak är då säker, det här får vi göra om, fler folk , öl och helg :D
så jävla nice :)

Går dagenas Citat kom ju från mig själv precis innan vi skulle åka : "Vi kan ju ringa Jonas när vi är påklädda istället "..
Ooopps, det lät visst lite fel det dära :) men det är sånt man får bjuda på haha :D


Äntligen är det Fredag som jag bara har längtat efter helg , känner egentligen för att bara ta det lugnt hela helgen men så blir det inte , iallafall inte i morron. Då blir det ju fest med  Josefin, som jag lovat sen förra helgen, och Sara du får fan gå i kjol asså för du ska med :D haha..
 Idag blir bara soft :) ska snart åka till min mormor och fixa ett par byxor :) sen hem igen väl sen träffa Josse en sväng :) ja får väl se vad som händer, tar det som de kommer :)

Vill du lukta i min skoooo?


Kösss Maddaa faackkaa!




Kommentarer
Postat av: haaaagiiis : )

jag vill lukta i diiiina skor : )

- fyfan ! jag kastade då ikke klottet bakott, inga bevis har du :) !! KAMERAN DÖDE ;) - ja, kjol går bra :)

2008-10-10 @ 14:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0