This Day !

 

Aldrig utan dig Sarah

Hämtade upp Sarah och Rocky hemma hos dom, körde hem till hennes Mossa och käka frukost efter jobb :) så jäkla nice slapp man tänka på de när man kom hem ..
Rocky följde med mig hem och Sarah och Ewa stack och jobba .

Gick en runda med rocky plutten, sen skulle jag försöka sova, mår som en kratta ont i halsen och huvet :S inte bra alls :S
men ja det gick ju inte så bra eftersom rocky va hur pigg som helst och ville leka, så han kom springandes med nallarna och vifta och hade sig med dom uppe i huvudet på mig :) haha .. men efter många om och men så somnade även han ett tag :)

Sen blev det en lång promenad med honom, och sen körde vi hem till Saris igen :) satt och flabba lite sen körde vi till Mcdonalds och käka lite, och kolla lite saker och sådär . .

Har varit en kanon dag!

Nu är det sängen som kallar, får hoppas man mår bättre i morron då blir det väla med Sara och Philip

 !

   Älskade lilla plutt :) om du ändå vore min ;) !


Kommentarer
Postat av: sarah

-aldrig utan dig !

2008-10-15 @ 07:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0