Ush Ush Ush ;P

Vilken jävla kväll det blev igår.. Börja med att jag hämta upp Hanna hemma hos Jonas, sen åkte vi hem till Hg och för festas haha ;P hade ett jäkla shå med att hitta en för fest men det löste sig rätt fort ;P va faktiskt riktigt trevligt :)
sen stack vi ner i stan, in på stinsen en runda ;P blev 2 tequila där ja ;P träffa Robin där också, han satt ju där helt själv så han fick självklart följa med oss ..
sen stack vi till stek som vanligt, träffa Sara och alla andra där ju :) och fy fasiken va kul jag hade :D och Tack alla ni som ställde upp för mig igår och bjöd mig på dricka ;P händer inte ofta man e så här fattig ;P men det ska väl hända de också någon gång ..
ja skit roligt va det iallafall, och fy satan vad det slog på i slutet ytav kvällen haha :P nog inte varit så full på vääääldigt länge hahaha ;P

och idag mår man självklart inte alls bra, bakfull till max :S ;P men det är smällar man får ta ;P

nej fy slänga sig i soffan och kolla tv igen, jobb i morron också :S tråkigt tråkigt ..

Kommentarer
Postat av: lilleSara ^^

haha, jadå ! skoj hade vi ... De man mins:S

2008-10-05 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0