Första dagen..

arbetsdagen på denna veckan är äntligen över och skönt är det!
skulle egentligen varit på nicolai skolan idag och jobbat men blev inte så, så hamna ute på santa maria istället. funka väl men tråkigt när det blir ändring i sista sekunden :S

helgen, har väl varit ganska så lugn, eller rättaresagt Vääääldigt lugn ;P

Fredes va jag hemma hos Musen en sväng, dom festade lite men jag höll mig nykter, drack dock en öl inte ens det ;P
gick och la mig halv tolv haha ;P skönt va det iallafall.

Lördes, då städa man lite och softa runder ett tag här hemma, sen körde jag och hämta lilla Rocky och körde till skogen, va ute och gick en timme med han hur skönt som helst.. sen körde man hem och duscha och sådär, körde mamma och Lena till nån fest dom skulle på sen bar det hem till Sarah och Hans igen .
Kolla lite tv, käka pizza och sånt mys :) sen va det dags och hämta mamma igen, så blev inte så jätte sent då heller.





Söndes, va jag i skogen igen med lille Rocky :) sen kom sarah hans och baloo och mötte upp oss där, körde en sväng, Hans pimpa min bil haha, stod LÖKEN över hela framrutan typ ;P med eltejp ;P hahaha...
ja som sagt, hade det varit ordentligt istället för eltejp så hade jag kört omkring med det ;P

Så skulle vi ju laga mat hemma hos sarah, haha brann i kastrullen så riset blev brännt, fick göra nytt och det tog ju hundra år innan man fick mat hehe ;P sen när maten väl va klar, ja då va man inte hungrig längre, ätit sig mätt på godis :)

sen körde jag och sarah och lille rocky hem till mig, hämta lite kläder och skulle lämna nycklar till en jobbe kompis.
sen bar det hem till saris igen, skulle ju sova där :)



blev dock inte många timmars sömn i natt, där va ju en lite hund som inte kunde bestämma sig vilken soffa han skulle sova i så han hoppa ju runder där halva natten haha ;P sen varje gång man skulle sträcka på sig välte man ju halva lampan ;P hoppas ingen utav dom vaknade haha ;P
och SEN när det bara va en halv timme kvar och sova, så började den lille klia sig så han smällde sitt ben i min käke, fy fan va ont det gjorde ; P men men det är ju trots allt en hund :) hehe ;P

nu ska jag in i duschen, sen hem till doris och gösta och lill gösta igen och käka tacos :)

hej och hå :)


Kommentarer
Postat av: sarah

haha sött !, LÖKEN !

2008-09-23 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0