Helgen .

aah, fredagen har jag ju redan berättat om, så tar lördagen istället :)

sov till typ klockan va två på dagen, gick ut med rocky och sen käka vi frukost och sen blev de bara mys fram till klockan 5 typ ;p då jag skulle börja göra ve mig skulle ju va hos Diana, Josefins syster kl 6.
skynda mig allt jag kunde, men kom ändå försent men gjorde så klart inget eftersom det tog ett tag innan vi skulle käka.

blev potatissallad och lite skinka och rostbiff och sånt gott :) världens godaste potatissallad e det där nästan bud på o köpa e spann ;P haha :D

hade riktigt trevligt faktiskt, träffa nytt folk god mat och öl :D haha ;P

sen skulle ju jag josefin och sofie ner i stan så kom ju det stora problemet hur fan vi kom ner till stan från väla by när sista bussen där i från går klockan 8 ?
alla människor drack ju hehe.. men det löste sig ju till slut hehe, behöver inte skriva vem som hämtade oss här, dom som vet dom vet ;P haha..

sen va de en helt jävla rolig kväll ute :D det va dans och shottar som vanligt och bara massa flumm haha ;P
hade verkligen skit kul :D men fy fan va det smällde på där i slutet haha ;P
tack alla för en helt underbar kväll :D

Kommer upp bilder från helgen också ;P

vakna klockan 5 på eftermiddan på söndagen, hela jävla dagen gått, skulle sova länge men inte sååå länge haha..
låg o drog mig ett tag, sen fick man skjuts ut till Diana och skulle hämta min bil och allt ju..
kommer in där trött som ett as och ser ut som man göra så har dom självklart kalas haha ;P men det visste jag i och för sig men inte att dom skulle va kvar så sent haha ;P men men dom har sett mig bakis andra gånger ;P

sen va de bara hem och käka, duscha kolla lite på tv sen sängen igen haha ;P gick dock inte o sova i natt så man va ju redig trött i morse men har ju fått sovit nu på dagen ;P
så man får väl ta och hitta på något ;P

skriver väl mer i morron antar jag :)

kösss !

här e ju då några bilder från fredagen och lördan ;p



Kommentarer
Postat av: sarah.

slicka lite tutte där ja, haha sicke jävla bilder helena :P

2008-09-29 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0