Helt slut !

Blev ännu en rolig kväll hos sarah och hans igår, käka ju våra  tacos sen låg man på soffan resten utav kvällen och kolla tv, skit soft :)
Klockan halv 10 igår kväll blev jag dock skit sugen på jordgubbs kräm så jag och Sarah åkte bort på Maxi och handla Jordgubbskräm och en massa till Rockys kalas i morgon :P
Då blir det pannkaks tårta :) skit gott ;P

Sov där i natt också, soffan va mycket bekvämare denna natten än förra, kan bero på att man va as trött.

Idag ja, då har man jobbat från 7 till 12, ingen lång dag precis, men ändå är man helt slut, åkte hem och käka frukost och duschs och sen va tanken att man skulle till arbetsförmedlingen, men jag somnade.
inte så värst bra egentligen hade behövt gå dit men man får väl ta det i morgon istället.

Satt precis och käka midda med Mamma, då jag berätta om allt som hänt dom senaste dagarna då hon frågar mig,
Är Sarah det bästa som finns ?
Självklart svara jag Ja !

så nu vet du det Sarisen ;P


varför funkar inte min msn för :S ....

ah nej, nu blir det lite tv tittande sen sängen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

awe tack snäckan, blev ju tårögd ! .. Hade din mamma frågat mig: "är helenis det bästa som finns?" , då hade jag skrekit .. JAAAAA ! sen hade jag ätit upp hennes tomater. hahaha !

2008-09-23 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0