Mitt första inlägg.

Ja då får man börja från början , skaffat mig en Blogg som alla andra, får väl se hur länge man är aktiv här inne, men det kan va skönt att få skriva av sig också.

kan börja med går dagen, va på arbetsförmedlingen för att träffa en massa arbetsgivare, hann inte mer än in genom dörren och där satt min chef så det va bara att vända igen. bättre lycka nästa tisdag .
sen efter det körde jag hem till mormor en runda, snacka lite skit med henne fast hon skulle ju iväg lika fort som jag kom nästan.. så jag körde och prata lite med musen under tiden han jobbade, kan förstå han att det inte är så kul att stå o måla ute helt ensam :s
sen bar det hem, duscha och gjorde ve mig och sen ut på Väla med Josefin, handla lite kläder och sådär :) inte för att jag egentligen skulle, måste spara pengar, måste ha en ny bil och jag vill på semester så får väl se hur mycket man kan spara ihop, behöver dock ett nytt jobb mer än något annat, innan jag kan göra något.Men sökte ju tre igår så får bara fortsätta så, så kanske man får något tillslut :) tacksam för all hjälp man kan få .

Va ju värsta branden här i Bjuv igår också, paintboll ladan brann ner, varna till och med på nyheterna att man skulle hålla sig inomhus. tråkigt när sånt händer, speciellt för dom som har det som intresse.

idag händer det inte så mycket, har precis varit nere och solat som vanligt, skönt är det :)  ska väl ta och städa lite grann för det behövs verkligen . sen får man väl bara ta dagen som den kommer :)

ha det så bra allesammans detta får räcka för denna gången.

Puss och Kram !


Kommentarer
Postat av: bajsan !

de va på tiden, haha !

2008-09-21 @ 00:26:41
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0