Weee :D

Blev en sväng till Ikea, handla två tavel ramar :) hitta inet så mkt kul där idag ;P tur va väl det haha..
sen blev de en sväng på Väla också köpte mig en ny jacka, nya skor och två örngott ;P bara för de va döskallar på dom =)
egentligen inga pengar till de men men så får de blir ibland ;P

sitter hemma hos Sarisen nu, Hans Jocke och Baloo har ju åkt till stugan vid markaryd..
så det är bara jag och hon här och lille Rocky så klart :)

Blir en runda ner i stan idag :D riktigt dans sugen, men " jag dansar aldrig nykter ".. ;P
glömde ju mina öl hemma, men som tur va hade jag två här iallafall :D

skriver mer i morgon antar jag :P

ha de så bra

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0