Helsingborgs If - Ifk Göteborg


Träffa Hanna och Sara utanför Hampan igår gick bort till stinsen och satte oss och drack lite cider och sen gick vi upp till Olympia , en massa massa folk haha :) men trängde oss lite i kön och sen va vi typ inne .
Tog med mig en flagga och vifta med och sen va det igång haha :) hade riktigt kul faktiskt och itne nog med det så vann ju HIF :) Wiii :) synd bara att folk tysnade så fort men men kanske blir bättre nästa gång vem vet :)
Sen skulle man ju där ifrån också va ju inte det lättaste bland allt folk som var precis över allt men det gick iallafall :) körde till Burger King och handla mat för jag va skit hungrig och sen blev det bara hem till han och äta duscha och sen sova . Kände mig som en vandrande Zombi i morse ville verkligen inte men fick "sova" lite till i bilen på väg till landskrona :) sen va det bara jobb jobb o jobb och sen hem till min sköna säng :) skulle egentligen träffat sara idag med men blev ikke så eftersom jag sov och hon skulle jobba när jag vakna haha :P men men så är det ibland som tur är så kommer det fler dagar :)

Håller tummarna för min lilla Lady, usch blir bara ledsen nu när jag skriver det så tror jag låter bli ...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! :D

Ni då? :)

2009-04-07 @ 18:39:13
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0