Inte tid .

Jepp, tvärr så har det ju blivit så att man inte skriver här så ofta , har som sagt inte tid och inte så stor lust heller eftersom det blir oftast så stora mellanrum men men skriver här ibland iallafall :) efter sommaren lär det nog bli bättre om jag inte gett upp helt haha :)

Kan ju snacka lite om helgen, blviti en lugn helg iallafall skönt som fan :) fredagen blev det lite race med hg och sen film hemma hos han :) va skit bra faktiskt , fast det bara va jag som kolla hahha :P  sen lördan, körde en runda till huset skulle fixa lite men sket sig haha så blev hemåt igen, in om till Sarah & Hans, fast det bara va sarah och jocke som va där haha :) snacka lite skiiit sen skulle dom köra till påarp så jag tog lilla rocky och åkte hem.
satt ute och solade typ hela dagen sen körde mamma och jonny till öd¨kra sen hemåt ige, satt väl här till 11 typ sen hem till hg igen, kunde ju inte göra så mkt eftersom jag passa rocky och passar man han så gör man då kan man ju inte bara lämna honom, hade han ju lika gärna kunnat va hemma :P ... ajja blev lite tv och sådär sen sova , va ju ganska trött . Vaknade på söndagen av att man va mega pigg , gick ut o gick en runda med rocky , träffa på lite skumma folk haha :P kom hem till han igen, drog upp han ur sängen sen gick vi till ica och handla mat :) mmm :D
kolla lite tv och sådär sen hem lämna rocky till sarah fast dom följde med hit och låna ducch och grejer haha inte lätt när man renoverar badrummet, tur vi har två när det är dags här hemma :P  tillbaka till stan, blev tacos film och mys :) sen sove dags . Och idag blev det jobb sen till stan och sen blir det HIF :D Wiie :)

ajja nu ska jag laga mig nåt o äta och sen röra mig vidare :D

Puss på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0