28 augusti

Börjar närma sig helg igen och jag längtar fett mycket.. vill verkligen inte gå till jobb i morron , hade gjort allt för att slippa =/ men men får väl stå ut där ett tag till och bara hoppas på att man får ett nytt ställe snart.

så nu sitter jag bara hemma och kollar tv och tradar med min gubbe :P som sitter här med gips över hela benet . :(
trött är jag men orkar inte sova snart sticka och handla och sola och lite sånt :) kanske en sväng inom min mormor också och ta ett snack med henne :)

får se lite vad man orkar idag :P

Och Wii vad jag vill att det ska bli Tisdag :)

4 dagar har jag fått hitintills iallafall bara hoppas att det kommer fler :D Pengar pengar :)

nä nu ska jag lämna min lilla data ett tag .

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du är tillbaka så att man får reda på vad som händer :) Vad har hänt med gubbens ben? :/

2009-08-27 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0