31/8

 har fått en hel del gjort idag och det känns skit skönt :) har fixat med skola och allt så nu hoppas man bara på att allt ska gå som jag vill :) annars vet jag inte vad jag gör faktiskt!

träffat min lilla mormor idag också , alltid trevligt :)

håller på och göra hemma lagad pizza nu och snart blir det film, män som hatar kvinnor :) hoppas på att den ska vara bra .

tisdag i morron WIHO :) sarah och hans får nycklarna till lägenheten sen blir det nog många timmar som lär spenderas där med målning och allt , hoppas på middag när dom kommit i ordning :) haha..

nu e dt mat :) Hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: lotta

kan du hälsa farmor från mig? :)

2009-09-01 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0