lite om helgen =)

Bjuv blev det igår, åkte hem till sarah och gick ner med henne, micki, robban och jan ( sarahs pappa ) .

precis när vi kom ner så började regna blev mega blöt och kallt som fan blev det också :P
mötte upp resten utav sarahs familj och stod och kolla på karnevalståget, det va inte så intressant men det brukar väl va så nu förtiden allt blir mindre och mindre för varje år, skit tråkigt !

käka en langos och gick ner och satte oss och kolla på någon magdans, skit kasst haha :P gick en sväng på tivolit också , vann ett kexchoklad och en nalle som rocky fick :)

så det va faktiskt ganska nice ändån :)

åkte hem en sväng också igår för att träffa min familj, men där va ju ingen hemma så får väl bli idag istället ..

blev inte heller någon middag med tjejerna =/  palla inte festa så det blev kinamat och mys med min darling istället :)

ny arbeetsvecka nu också, längtar inte alls =/  BLÖ!!

ska göra ve mig lite nu och åka hem till mamma :)

ha de nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0