Åhhh :)

som tur va så funkade deras hemsida tillslut så slapp sticka ner till stan, nu hoppas jag bara att mina pengar kommer in lagom till ikväll när vi ska till väla :) har sett en superfin tröja som jag vill ha, och bara 200 kronor kostade den, billigt och bra får bara hoppas de har den i affären och att den ser lika fin ut där. så får ta och ladda upp ordentligt innan man ska dit och trängas med alla andra :(

sitter just nu och håller på att göra klart mitt sista arbete så jag hoppas jag blir klar med det iallafall i morgon. för sen har jag inte tid mer.. skola i morgon för middag och plugg på dagen om jag inte blir klar idag iväg på kvällen och onsdag då jobbar jag 15-23 och nu ska jag ju ut till vallåkra så lär ta år innan man e hemma :S  och sen är det ju jul, fort det har gått helt sjukt :)

hörs efter jag varit på väla så ska jag lägga upp en bild på min tröja om det blir någon :)


Kommentarer
Postat av: Nina

GOD JUL PÅ DIG :D

2009-12-24 @ 09:43:03
URL: http://vitsvartie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0