allt är fixat och klart :)

nu är det äntligen fixat till nyår, fest med bra folk och god mat och nu hoppas vi bara på att det blir super kul också :) min snutt ska ha kostym byxor och skjorta och jag vet inte alls vad jag ska ha på migg... fan får gå igenom garderoben i morgon kan säkert slänga på mig något bra :)

idag var det dax för skolan ju, skit trött som vabnligt på morgonen och satt och gäspa genom halva dagen typ. USH.. i morgon är det prov och sedan är man ledig ett tag, skönt ! tur man har sara där så man får lite motivation haha :P kan behövas just nu, men mina betyg ser fin fina ut :) stolt över mig själv faktiskt!

så ska faktiskt ta fram min bok och läsa på lite til i morgon sen sov dags :)

.............Har de bästa vännerna man kan , ni är helt underbara !!

........... och är så jävla glad för jag har min snutt , du är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0