äntligen..

nu har man varit hemma ett tag och hunnit tina upp. gick en runda med rocky, en väldigt lång runda. hela vägen bort till filborna skolan och bort mot vattentornet och förbi hela fredriskdal och hem igen. hade verkligen klätt på mig mycket, långkalsonger och hela köret och jag frös inte, bara om fötterna och ansiktet.
nästa gång ska jag ta andra skor och papper ska följa med så man har något att snyta sig i hahha..

hade fan ingen känsel i mina tår när vi kom in gjorde riktigt ont när dem blev varma :S och fick duscha rockys små tassar också för att få bort allt salt och skit..

nu sitter jag och väntar på att Andre ska komma hem så vi kan köra till mamma ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0