äntligen !

sarah kom hir igår kväll och höll mig sällskap, pratade en massa massa massa.. skönt va det faktiskt. lagade lite mat och sen var vi bara ute och körde en runda. sen va det dags att gå och lägga mig, Hg hade kommit hem och han sov men jag kunde verkligen inte somna. har legat och vänt och vridit mig hela natten och i morse när jag väl skulle upp så va jag skit trött.. hatar när det blir så..

stack iallafall iväg till min praktik och gjorde vad jag skulle där och nu har jag nästan precis kommit innanför dörren. nu ska jag snart åka hem till mamma :) kela lite med min katt hihi :)

så ska gå och byta om och sen iväg. ha de gott :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0