besviken :(

nähepp det blev ingen tröja :(

fans inte i min storlek i den färgen jag ville ha, provade en i vit men ush nej va inte alls snyggt och jag är så trött på svart så det finns inte så i morgon efter skolan ska jag med sara en runda i stan hoppas hoppas hoppas den finns där istället :) annars blir jag ledsen ..

hoppas även på att jag hittar något annat fint, har fortfarande inte några kläder till nyår eller jo jag har men vettifan om det är just det jag vill ha på mig. och vad jag ska göra på nyår det vet jag inte det heller.. är det någon som vet något som händer så SÄG till, snälla ? :)

nu blir det sängen iallafall ska ju upp tidigt i morgon. hoppas på en bra dag :) och hoppas ni också får det :)

sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0