blev inget alls =(

godkväll!

Calle vann inte igår, trots att jag rösta :(

men han lär säkert komma långt iallafall..

ställde klockan på halv 10 så jag skulle hinna med mamma och mormor till danmark, men jag orkade inte gå upp då så jag sov lite till och sen har jag inte gjort ett skit på hela dagen, skönt men ganska tråkigt. blev inget kalas för min del ikväll heller , så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, är sugen på att sticka ut för att det var så längesen men samtidigt är jag inte alls sugen för jag orkar inte och pengarna räcker inte till riktigt så får se vad jag gör.

sitter just nu och kollar på reprisen på stockholm arlanda, skönt det hade varit och åkte på semester nu :) hade inte varit helt fel alls.

ush nej får ta mig en funderare och se var jag hamnar ikväll.

ciao .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0