efter en fullproppad..

tjena hallå :)

efter en fullproppad dag så har jag äntligen tid att sitta här, ett litet tag iallafall.

slutade klockan 13 idag ju, gick in till mormor och sedan hämtade Hg mig strax där efter, åkte hem och byta om käkade lite på burger king , åkte vidare till biltema och sedan ut på familia , skit mycket folk där också, kollade iallafall lite och sedan åkte vi hem.. la oss för att vila ett tag och båda somnade, sov väl i två timmar typ var riktgigt skönt faktiskt .

sen var det bara att börja städa, för i morgon ska vi köpa julgran efter jag slutat så då vill man ju heslt att det ska vara fint :) får bara hoppas vi får tag i en bra gran också som får plats här :) men det löser sig nog.

så får man gå och lägga sig tidigt idag också eftersom jag ska upp halv 7 i morgonbitti :(

sen skolan på måndag, börjar man halv 9, fifan :( vill verkligen inte gå upp så tidigt , hade varit bra med jullov som alla andra skolor har .. aja man får väl stå ut..

inget speciellt kul på tv heller, blöö .. ah nej får väl hitta någon bra film att somna till helt enkelt :)

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0