en sväng på stan..

blev det idag efter skolan med sara :)
handlade byxor, tröja och ett par leggins. den där tröjan jag sancka om fans inte i den färgen jag vill ha nere i stan heller provade en grå men kände mig lite osäker och då är det nog bättre att låta bli annars lär den bara hänga i garderoben :(

men jag hoppas iallafall att de här kläderna ska bli använda .

nu har jag precis plockat undan lite och väntar bara på att Hg ska komma hem från jobb, ska hem till hans föräldrar och käka middag idag så jag hoppas det blir en bra kväll.

i morgon är det jobb som gäller, och jag vill verkligen inte men får försöka tänka positivt att det är pengar och när man väl har börjat går det väldigt fort :) men ska dock köra ut till vallåkra först. USH :(

ajja nej nu får jag nog ta mig ett ryck och byta om :)
orkar inte lägga upp någon bild på det jag köpte får bli en annan dag istället.

ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0