GLÖMDE en viktig sak..

jag glömde en sak, när reservhjulet va på och vi skulle köra där ifrån så starta inte sarahs bil, hg hade börjat köra och jag fick springa efter honom så fick vi använda minna start kablar och sen rulla vi allesammans :) hehe..

också lite om idag, har nyss kommit hem från praktiken. och guuuud vad jag va trött i morse, skrapa bilen i en evigehet kändes det som .. men hann i tid iallafall :)

får se vad som händer idag, antaglien inte mycket för jag har ingen ork.. vad ska ni själva hitta på ? någon som har ett förslag på något roligt man kan göra kan ju skriva det :)

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo då haha :) tar betalt ;) .. hhaha skoja, men de tar sjukt lång tid .. så jävla tradigt :P

2009-12-04 @ 17:06:09
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0