godkväll

nu är man hemma igen från praktiken, gick snabbt eller hur?
känns som jag precis gick dit. hade sjukt roligt idag faktiskt och det ska bli lite tråkigt sen när man inte ska va där längre :(
men samtidigt är det alltid kul att träffa nytt folk på andra ställen också.

sitter här och funderar på om jag ska laga lite mat, men det är ganska tråkigt när man e själv men hungrig är jag så det får nog bli mat iallafall :)
sitter här och inväntar sarah också som skulle komma förbi en runda lite senare. :)

hade behövt tanka också och jag har ingen lust att sitta uppe hela natten och vänta påa tt Andre ska komma hem för att kunna hjälpa mig... Nej tro nu inte att jag inte klarar av att tanka för det gör jag, MEN förra gånegn fastnade nycklen i tanklocket och jag fick inte ut den, inte speciellt kul att stå på en mack helt själv och ingenting fungerar haha.. MÅNDAG blir min egen bil fixad skönt :) ska köra runt heeeellla dagarna nu :) haha nej skoja bara ! men alltid skönt att få tillbaka det som är mitt.

nej nej nu får det räcka för ikväll. sov gott för det ska jag göra så småningom :)
Puss Heej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0