godmorgon

sitter här framför tvn och har precis käkat frukost , nu är bara frågan vad man ska göra idag ?? Någon som har ett förslag??

skulle egentligen fikat med sarah idag eftersom det aldrig blev igår, men det blev inget med det idag heller, tyvärr.. så nu får man försöka planera något annat. kanske skulle åka hem till mormor ett tag, om man kommer in i bilen haha. eller så borde jag göra klart det sista arbetet till skolan, eftersom det ska va inne innan års skiftet och inte så kul att sitta med det i mellan dagarna. så tror det blir idag faktiskt :)

Fredag idag med :) blir inte mycket helg för min del, har ju praktik i morgon mellan 7-13 och på söndag mellan 7-14, har i och för sig hela dagen på mig att göra något men måste ju ändå gå och lägga mig i tid.. men men det blir säkert bra när det väl är dax..

ha en bra dag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0