Godmorgon ?

precis vaknat efter att jag eller vi har sovit några timmar. va i skolan i morse och hade prov gick rätt bra men hade gått ännu bättre om folk visste vad räcka upp handen e för något och det hade gått ännu bättre om det hade varit skriftligt istället för muntligt, men men :)

nu är det dax för mig att göra klart mitt sista arbete innan års skiftet, måste bli klart idag och inskickat men jag har fatsnat, vet inte vad jag ska skriva mer har ju fått med allt men vill ha lite till så hoppas jag hittar något mer.

Hg lagar mat till oss, ska bli gott faktiskt, måste dock åka och handla börjar bli lite tungt men jag har ingen lust :P
ska hem till mamma ikväll också, min morbror med familj e ju här nere för att fira nyår :) skoj även om inte jag ska vara med :) solning står också på listan på vad som ska göras idag, ladda kameran, och en massa annat inför i morgon :)

hörs vi inte ikväll gör vi det i morgon,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0