godmorgon eller inte..

vilken morgon alltså ..
börja med att jag har försovit mig, började skolan klockan 9 idag ju men jag vakna inte, klockan har nog ringt men jag har bara sovit, sovit, sovit. inte så konstigt egentligen eftersom jag har haft praktik hela helgen plus en massa saker som skulle fixas ..
och inte nog med det, jag skulle in på min internet bank och föra över pengar eftersom det har blivit bågot strul med överföringanrna så nu har jag 0.00 kr på mitt konto så måste in och föra tillbaka pengarna.. men nej då funkar inte deras hemsida :( trötta mig..

Verken Mamma eller Jonny svarar i sina telefoner, så ska slänga i mig något att äta, bränna en skiva till mormor.. köra ner till stan och möta upp mamma hos frissan eftersom jag vet hon ska dit halv 2. sen får jag bara hoppas att denna dagen blir bättre..

hörs väl senare antar jag. hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0