godmorgon :)

en massa snö ute idag också :) härligt :) vaknade dock halv 4 i morse utav att det var ute och skottade här utanför på alla cykelvägar. HALV 4 ?? hallå ja, kunde de inte väntat till klockan 5 halv 6 iallafall..
ajja jag lyckades somna om iallafall, vet inte om jag drömt något roligt i natt hahha.. tror jag låg och dansa nu igen :S haha får fråga andre han vet kanske :P

Ibland får jag bara en sån känsla av att jag drömt något konstigt och bara pratat i sömnen eller något..

yea yea nu ska jag slänga i mig lite mat, sortera tvätt och sen börjar tvätt tiden klockan 14 :( TRÅKIGT!!!



måste köpa mig en kamera alltså, så jag kan ta egna bilder , julklapp till mig kanske ?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0