ledig =)

wiho idag är jag ledig och det är riktigt skönt. fick sova ut i morse gick upp och käka frukost , duscha och sen dess  har jag bara suttit här och gjort mitt arbete så nu har jag inte så många kvar :) och massa jobb framöver kan det också bli, skönt behöver pengar nu .

Mina däck har ju kommit också så ska ut till billesholm med Andre när han kommer hem :) wii snart kan jag köra min egen bil igen :) skönt , fast denna är inte så dum den heller :)

va ute och gick en mega lång runda igår, riktigt skönt var det får väl se om man hinner med det idag också :) i morgon är der praktik igen, 14-20.30. så det är rätt lugnt sen är det bara fredag också, då jag ska gå med sjuksköterskan och sedan är det helg :D

nu får jag nog ta och fortsätta här :) ha en bra dag :)


... tänker på dig hela tiden, du vet att jag finns här för dig vad som än händer.
   ....... hoppas bara på att allt löser sig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0