nu är dagen snart slut och så här blev det ...

Andre kom hem och vi mötte hans på vägen för vi skulle till maxi och handla lite mat och Hg (Andre alltså :P för er som inte vet ) , skulle handla långkalsonger för han frös hahaha va lite skoj :)

tog iallafall en evighet innan vi kom iväg, först kom vi inte in i bilen så vi stod och slet och hade oss i alla dörrar, bagageluckan gick upp men vill inte helst inte krypa in det hållet haha, skrapa rutor alla tre och kallt som attans va det, 7 minus i Landskrona och det är väl lika mycket här kan jag tro.

åkte iallafall iväg, sakta men säkert bättre det än att det ska hända något iallafall.. kom sedan hem och laga tacos till mig, Hg, Hans och rocky :) gott som fan va det iallafall :)

nu började precis The Simpson Movie så ska väl kolla lite på den, har ju sett den innan men kan alltid va kul att se igen.

ska göra min lilla plutt sällskap nu iallafall, och en sak är säker jag vill inte gå ut över huvud taget i morgon om det är is och skit ute :( det finns inget tråkigare..

ha en bra kväll allesammans :) Hörs i morgon, Godnatt och sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0