Puh !!

Guud, vaknade i morse och va sjukt jävla trött och ville bara ligga kvar i sängen hela dagen. men nej upp va det och iväg till prakti
ken.. och sen har dagen bara rullat på, har varit ganska seg men fick gå hem tidigare så jag kunde byta mina däck. jag stack hem och käkade lite innan sarah kom, lastade in alla däcken i hennes jobbe bil där dem fick bättre plats och sedan åkte vi upp till väla däck .. så nu har jag nyss kommit innanför dörren.
har packat ner alla saker som ska med till mamma och nu väntar jag bara på att klockan ska gå fortare så jag kan hämta andre hos sjukgymnasten.

längtar bara tills däcken är på min bil så jag kan få köra min lilla pärla :) eller ja, pärla och pärla för tillfället är det ju det men hade inte varit helt fel med en annan bil heller :) typ en ferrari eller något sådant :) haha.. ja drömma kan man .. det får jag ta och köpa den dagen jag vunnit mina 200 miljoner :P

ush nej kan inte bara tiden gå nu så jag slipper sitta här och vänta. för det är skit tråkigt speciellet nu när man är uppe i varv :)

ska ta och städa upp här lite innan jag drar , ha det gott gotti gott gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0