sankta lucia..

skänk mig en tia :) hahaha..

idag är det lucia, kom nyss på det så tänkte jag skulle bara nämna det :)

kvällen igår slutade med att det blev lite fest, Andre och Fredde kom och hämta mig efter dom hade varit på kalas sen åkte vi hem till deras föräldrar, alltså hem till Fredde, satt där och drack lite och spela kort :) sen stack vi på fest på tågaborg, och sedan var tanken att vi skulle ner i stan. festen var inte så kul precis så vi satt mest och prata lite och sen GICK vi hem, en sväng inom mcdonalds också men det var inte så gott spceillet inte när vi väl var hemma och jag låg och krama toaletten, herrehud alltså :( haha.. skämmigt egentligen.. tåler nog inte alkohol längre.. drack typ ingenting alls.. men men så kan det gå..

var iallafall svin kallt att gå hem frös så jag höll på att tappa tårna alltså, brr :S

somnade iallafall efter många om och men och vakna i morse och mådde inte allt för bra.. låg och lata mig på soffan ett tag sen blev det in i duschen och sen ner och träffa Sara, solade och sen blev det bara en massa snack :)

har varit och hämtat mina däck också nu så i morgon ska dom på , skönt !

precis käkat lite kina mat, alltid lika gott men idag var det extra gott :) snart blir det en film och sen är det dags för sängen börjar ju klockan 7 i morgon =(

ska sova hemma hos mammsen i morgon båda två :) så det blir en bra dag i morgon också. och sådana dagar behövs mer just nu ..

ska hoppa in i dsuchen nu igen så jag inte luktar solarie i morgon blöö :P
ha en bra kväll Puss hej



tycker om dig snutt, så  otroligt mycket !



Älskar dig mammsen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0