SNÖ :)



Bäst att klä sig varmt nu när det är VINTER! :)





vaknade i morse och gjorde ve mig som vanligt, öppnar dörren och får en chock, det är ju snö!!!

jag som hade förväntat mig regn eftersom det regna igår kväll.. men som tur va så slapp jag skrapa rutorna, bra för jag har ingen skrapa längre. borsta av bilen och körde lika försiktigt som alla andra till praktiken.

sen dess har det snöat hela dagen med ett litet uppehåll innan idag, tråkigt att det inte lägger sig ordentligt faktiskt. men kan ju bara hoppas på det bästa.

slutade iallafal klockan 13 idag gick in och hämta mormor och körde henne till doktorn så hon också kunde ta vaccinet mot baconsjukan ;)

sen har jag bara städat undan lite och sånt smått och gott.. sjukt trött är jag idag så det ska bli riktigt skönt att få vara ledig i två dagar nu.

snart kommer min snutt hem också, blir solning och handling :) sen får vi väl se vad som dyker upp.

ciao !




saknar min lilla älskling, som tyvärr inte finns här denna julen ;(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0