två personer mindre men ...

precis kommit innanför dörren , har varit både på väla och familia och handlat en massa :) köpte en digitalkamera så nu kan man fota igen :) lite kläder och lite julklappar till julklapps racet i morn hemma hos Hgs mormor :) hoppas jag får några bra haha :)

ikväll blir det fest som det ser ut som nu :) hoppas på en bra kväll helt enkelt :)

Men OJ hur kan jag ha råd med det om jag nu behöver pengar ????????!!!!!!

haha jaa idioter finns det gott om helt enkelt!!

det som gör mig så jävla förbannad, har man haft isönder något hur det än gick till och vem fan som gjorde det, så ska man fan ta och lämna tillbaka samma sak helt och rent!! så enkelt är det bara.

brukar man inte vara rädd om saker man lånar utav någon annan ? och sen att man blir skit förbannad för att man säger till att man behöver de det visar ju bara hur jävla bra man e..

att folk man trodde var ens vänner kan vräcka ur sig sånna saker det förstår jag inte, herregud hur svårt är det att skaffa fram nytt så är det skit samma vad de kosta det är ju liksom sånt man får ta om man tar i sönder något eller har jag fel ??

orkar inte sitta här och få ur mig all ilska till er som kanske inte förstår vad det handlar om. men skit samma är trött på snåla människor som inte kan stå för vad de har gjort.. två personer mindre i mitt liv. jävligt kul att man förlorar sin bästa vän på det här viset men jag över lever finns folk som är bättre än så här !!

varför inte bara säger förlåt den råka gå isönder men vi löser det och hittar en ny ?? hur svårt kan det vara egentligen...

ha en bra kväll för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0