ut med det gamla , in med det nya ...

var hemma hos mamma igår, fullt hus var där haha :) min lilla kusin har ju lärt sig gå nu och det gick hur bra som helst och min katt var nog mest intressant , speciellt hennes svans haha ;)

åkte sedan hem och hade en mys kväll :) tvättade lite i sista minuten också :)
så nu ska man bara komma fram till vad man ska ha på sig , hmm ? :S
ska strax in i duschen iallafall så man har kommit någon stans, bussen ner till stan och möta upp josefin och Tommy och sedan en buss till ut till Micke och Sara. kommer bli en skit bra kväll :)

hoppas ni också får det, Gott nytt år :)

tur jag skar mig i tummen och har inga plåster :( ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0