1 februari

Sammanfattning utav helgen, fredagen började med för fest hemma hos Helena satt där ett tag och drack och snacka lite sen drog vi till bowlingen sjukt roligt haha :) Sarah vann ju :p hehe..
spela en timme där sen bar det av på 25års fest, eller rättaresagt vi kom väl mest dit för att Hanna va där :) men va kul det med, blev värsta seriösa pratet mellan mig och Hagman haha :p kommer ihåg hälften men men får väl avsluta det samtalet när vi är nyktra istället :)
Åkte ner till stan sen, blev Harmony i några minuter sen stack jag, josefin och Helena till utposten istället , träffa massa folk som jag inte träffat på hur länge som helst , va sjukt roligt sen gick vi till Crom, jag och Josefin iallafall dansa låss där inne :) sen blev det nog mindre bra slut på kvällen, men men skit i det säger jag bara precis som alla andra sagt till mig. 
Lördagen blev det bara tv hemma hos Sarah och Hans, skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull :) hehe.

För nu är det så här att jag är så trött på alla er falska idoioter som beter er precis som vanligt när ni träffar mig och sen så fort man inte e där så är det bara massa skit snack, säg det till mig istället för helvete så behöver det inte bli som det har blivit nu !!
Är iallafall glad för de personerna jag kan kalla för riktiga vänner som alltid står där vilket beslut man än fattar och hur man än är, det är dom vännerna som räknas . För jag är den jag är och så är det, duger inte det så FINE !


Ny vecka framför sig, består utav jobb för det mesta väl, ska även få iväg en del ansökningar också så jag kan få en chans till ett annat jobb, blir även en tripp till Danmark för att söka jobb där med , så hoppas att det går som jag vill :)
annars får man väl bara ta dagen som den kommer, brukar bli bäst så :)

Nu blir det film och lite sånt gott .

Ha de finfint :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi var ute och käka på utposten i fredags! ;) men vi gick därifrån strax efter sju! ;D

2009-02-02 @ 15:56:47
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0