12 februari

ush ush kallt som attans e det idag, sitter hemma hos min mormor nu och väntar på att sara ska bli klar ska ju ner till vägledningshuset och börja på en danska kurs så man an söka jobb i danmark och förstå vad de säger, för det är ju alltid en fördel kan bli lite svårt annars.
sen blir de solning och lite titt i affärer dock inga pengar förrän i morn (eller måndag:( .. )
men titta kan man alltid, försöka dra ut på dagen så mkt som möjligt för att inte sova bort dagen som man brukar. lyckades hålla mig vaken hela dagen igår, då stack man ju til ögonliniken efter jobb , hade fått en remiss dit i måndes när jag va på akuten ju. men dm hitta inget fel på ögonen :) oc tur va väl det.
nu är det bara röntgen kvar , vad jag vet iallafall men dt lär ju dröja några månader.
Och skulle de inte hitta något där heller, så e ju allting väldigt konstigt...

Veckan har ju gått välidgt snabbt annars, fredag i morron igen :) skönt som fan :) blir bara lugnt då faktsikt men vad man ska göra ja dt får man se då, dyker väl alltid upp något :)

Lördag då är det alla hjärtans dag , blir middag med sara, jonas, martin och några andra eller ja rättaresagt dom som vill med :)
har inte bestämt mig än om jag ska dricka någon öl, men just nu lutar det åt att inte göra det men hinner nog ändra mig flera gånger om :P

blupp blupp nu börjar detta bli tråkigt, ska ta nått att äta och sen kör jag ner i stan :)

see yaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0