14 februari

gårdagen blev vldigt lugnt, laserdome med tommy josefin jonas plus föräldrar , sjukt roligt fast jag kom sist två gånger haha men är inget ovanligt :)
efter det blev det hem till musen en sväng, dom satt ju där och drack men inte vi för vi va nyktra :) skönt va det, va där en stund sen körde vi hem till Jonas och kolla Bolt, va inte lika bra som jag trodde den skulle va .
sen blev det hem och sova, eller ja hem och hem haha :P

alla hjärtans bög dag idag haha, blir middag på båten med sara martin jonas och några andrfa, tre rtters middag :) skit gott, efter det får vi väl se vad som händer , blir nog lite drickande om ja inte tror helt fel :P

ajja nä nu ska jag ta och köra hem ska ju iväg snart :)

Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0