15 februari

Alla hjärtans dag blev inte riktigt som planerat, blev ingen middag eftersom det va folk som va bakfulla eller rättaresagt fulla fortfarande .
käkade iallafall hemma med mamma och Jonny, gott va det sen tjata man med sig christer och sara på fest hem till Dan, skit länge sen man träffade han och trevligt att träffa nytt folk också, josefin kom ju också hit sen :)
tryckte in oss i tommys bil, 9 stycken haha och åkte ner till stan, jag sara och josefin gick till Crom och de andra hamnade nog på Harrys .
dansade och hade oss, sjukt kul va det förutom vissa nötter som inte har så mkt i huvet men men sånt man får skita i :)
Va dock bara uter i ungefär en timme men den timmen va rolig så de gjorde ju inte så mkt :P
sen åkte man hem till Hg , vi skulle kolla film några stycken men så bloev inte fallet haha :P trött som satan va man ju :)

vaknade i morse och mådde inte allt för bra, bakfull och trött som fan men blev ialafall köttbullar och potatismos och det va riktigt gott :)
sen hem till mormor och snacka lite med henne och hämta mina nyklar och bil sen bar det hemåt, duscha o allt sen stack man tillbaka till stan igen, kolla film hemma hos Dan .
blev Beck...
och nu sitter man bara här och slappar riktigt gott att man inte ska upp tidigt i morn :)

säger bara så här hela världen är full av dårar, dumma dårar , dårar som sårar hjälp mig nu och torka alla tårar.

Är nog bara en person som vet vad jag menar med den texten, riktigt jobbigt när man känner så här eller ja egentligen vet jag inte vad jag känner... åhh ja fortsätter inte mer på det för vet knappt hur jag ska uttrycka mig utan att säga för mkt.. ajja min elj-skling förstår..

Nej nej nu ska jag ta och va lite social med dan och sara :) ha det fint allesammans.

Dagens ord : jag kör på en SNOWSCOTER !!  hahaha...


Kommentarer
Postat av: mini elj .

japp, jag tar en sån o åker på brevid dig när du ska åka vasaloppet. ;P

2009-02-16 @ 16:17:25
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0