16 februari

Har inte hänt så värst mycket idag egentligen, sovit typ hela dagen till klockan 5 sen käka jag middag med mamma, spagetti och köttfärsås :) sen stack jag och jobba, slutade klockan halv 11 :) körde upp till mcdonalds och käka sen kom sara dit :) snacka lite skit och sen träffa vi dan och hans kompis ,de körde runder och lekte lite :p
sen skulle dan jobba så jag och sara lånade hans bil och körde runder lite i stan och hem till Jonas och tog en cigg med han och Christer :) gick nästan på att det va min bil hahha :P
SYND att det inte va de =(  hade lätt kunnat sno den bilen haha :) bara ljudet MMMMmmm :) men snart låter min så också :D fan gött när folk ställer upp och hälper en :)

sitter hemma hos dan nu med och nu kom där folk så får fortsätta och skriva i morron :) Ledig då och torsdag och fredag :) så nice :P

Ha de nice :)

Får passa på och säga GRATTIS till Hg med haha :P

Kommentarer
Postat av: mini elj .

2009-02-17 @ 13:12:52
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/
Postat av: SIXTEN ^^

Min lilla spindel, trallaa, tralal, tralla, Min lilla Spindel, Tralal, Tralla ... :) . & Helena, du e min ögonsten, och helena, du har så sexiga ben ... NANANNA !! . Gud ja, vad vi ska SNO allt han har !! till och med HAN ^^ ...

2009-02-17 @ 13:14:20
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/
Postat av: SIXTEN ^^

... Och glömde säga, RIDA e bra för ben musklerna !! ^^ peace oute !! - ( e du kär i mig ännu klas göran , har du kvar dina känslor för mig ]

2009-02-17 @ 13:15:32
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/
Postat av: Mo0olgaaN

helena hade en bona gård, iaah iaah ohhh !! . Med pingviner och sex nugets, och massa MINI grisa och eljar !! . NÖFF NÖFF . och en snowxcoteer ... ^^ . Molgan <3 Helena, always and alltid !!! MJAAAH !! . de där gjorde hela min dag !! .. AIGHHT :.. CIAOOO

2009-02-17 @ 13:17:52
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0